petak, 23. studenoga 2012.

IDEALAN MUŠKARAC ?


Kakav je "IDEALAN" MUŠKARAC za svaku Hrvaticu?


Ženama nije svejedno ni kojim će se poslom baviti, a 33 posto odabralo je poduzetnika. Sportski tipovi privlače 23 posto dama, jednako kao i umjetnici. Profesora ne bi odbilo 18 posto žena, dok tri posto praktičarki smatra da je čovjek njihova života - vodoinstalater.

Na kraju prvog sastanka čarobne riječi koje želi čuti 61 posto Talijanki su ''Hvala na ugodno provedenoj večeri''. Za 35 posto žena muzika za uši je kad čuju kompliment da su divne, dok tri posto nestrpljivih očekuje nimalo sramežljivo pitanje ''Mogu li doći gore?''.

Potvrdu da ljubav ipak dolazi i preko želuca dalo je 58 posto žena, koje očekuju da ih savršeni momak očara ukusno spravljenim obrokom, a ne sviđa im se ako predmet njihova interesa očijuka s njihovim prijateljicama.

Činjenica da je voljan čekati sviđa se 89 posto žena, a ako odmah ide u ''sridu'' to cijeni 11 posto žena. Čak 80 posto žena impresionirat će muškarac koji majku ne zove svaki dan, dok će upravo to smatrati simpatičnim njih 20 posto.

Savršeni primjerak muškog roda trebao bi biti duhovit smatra 77 posto, dok njih 17 posto misli da bi im trebao znati udovoljavati. Šest posto žena šefica voljelo bi zapovijedati partneru. Kada je u pitanju prevara, nju tolerira 88 posto Talijanki, ali samo kada je umjesto druge žene u pitanju - posao. Ipak 12 posto žena oprostilo bi i vezu za jednu noć.

Kakav je idealan muškarac?


On je visok, krupan, tamne kose i svjetlih očiju, izražajnih usana, jakom vilicom, tamnog tena, sa ravnim trbuhom, ima široka ramena i mišićave ruke... baš onakve kakve bi vas snažno uhvatile kada mu padate u naručje. I tako sve ode u krivom smjeru... Nijedan muškarac ne mora biti fizički savršen (po vašem ukusu) da biste se zaljubile, osjetile fizičku privlačnost, zavoljele ga... Vjerovatno iz vlastitog iskustva možete potvrditi činjenicu da se žene često zaljube u muškarca, koji je gruba suprotnost u odnosu na njihov zamišljeni "ideal". Bitne su osobine, važan je njegov "nastup", da li je siguran u sebe (ali nikako previše siguran), da li djeluje odlučno, hrabro, stabilno, da li je zabavan, može li vas nasmijati isl.

Također, mnogim ženama je bitna debljina novčanika, nekada i previše bitna. Naravno da je važno imati određene kriterije kada je izbor muškaraca u pitanju, ali jako je važno da ti kriteriji nisu prestrogi. Imajte na umu da ne možete zahtijevati nešto što sami niste u stanju ponuditi zauzvrat.
U nedavnoj analizi oglasa usamljenih žena uočeno je da većina prilikom opisivanja idealnog muškarca, stavlja profesionalni i materijalni status iznad karakternih osobina i izgleda. S druge strane, muškarci opisuju sebe, a ne kvalitete koje očekuju od žene. Psiholozi objašnjavaju ovu tendenciju primjerom "čistog" darvinizma.
U životinjskom svijetu, naročito kod sisara, mužjaci se uvijek bore za partnerice, dok ženke biraju među mužjacima, koji se bore za njihovu naklonost.
Dakle, u ličnim oglasima, muškarce često možemo da vidimo kao paunove koji se šepure i poručuju: "Ovo su moje vrline - izaberi me!". A ženama je ipak najbitnija financijska stabilnost, ali ne bi bilo loše ni kada bi izgledao poput npr. Gerarda Butlera. Prilikom sastavljanja liste poželjnih karakteristika muškarca, psiholozi savjetuju žene da spisak bude kratak i fleksibilan. U suprotnom, postoji mogućnost da prerano isključite muškarce koji se ne podudaraju sa vašom teorijom o savršenom partneru.
Eksperti tvrde da je sasvim moguće ostvariti srećnu vezu sa nekim potpuno drugačijim od sebe. Zajednička interesovanja su sjajna stvar, ali ona nisu osnovni barometar mentalne srodnosti. Ako ste ozbiljna osoba, onda je sjajno da pored sebe imate nekoga ko će vas znati nasmijati - to znači da vaš odabranik nije nimalo sličan vama. Ali to ne znači da veza neće uspjeti.
Zaključak je da birate pametno, date šansu muškarcu kojega ste upravo upoznali, bez obzira što vam se fizički baš i nije svidio isl. Važno je da upoznate njegovu osobnost, možda je baš onakav kakvog ste priželjkivali - pažljiv, nježan, zabavan, odlučan, ustvari, idealan ali baš za vas. Možda će vam muškarac pristojnog fizičkog izgleda pružiti mnogo više od nekog preslikanog Brad Pitta. A što se tiče debljine novčanika, ne bi bilo loše da prvo pogledate svoj. Važno je da je vaš muškarac perspektivan, da ima određene poslovne ciljeve, pristojna primanja, ali ne zahtjvajte previše. Novac kupuje mnogo stvari, ali ljubav, povjerenje i emocionalnu stabilnost... vrlo teško! 

Evo kako treba izgledati idealan muškarac

Savršen muškarac svake žene jede meso, vozi Audi i zove svoju majku dva puta tjedno, rezultati su nedavne ankete.
Prema listi, idealan muškarac pije pivo, a ne vino i zarađuje oko 58.000 eura godišnje.
On također mora biti visok oko 1.83, treba imati kratku crnu kosu, lijepo se odjevati...
Žene kažu da su vegetarijanci nepoželjni, a da je bonus ako je muškarac obrijan i nema dlakava prsa.
U anketi je sudjelovalo 2.000 žena.
"Izgleda, da kada je riječ o savršenom muškarcu, žene imaju visoka očekivanja," rekao je PR agencije koja je napravila anketu.
"Važan je način na koji se muškarac prezentira, iako ne valja biti potpuno uglađen, trebao bi biti u trendu i pratiti modu."
"Žene također žele da on izgleda pametno, a ne kao sportaš. Idealan muškarac treba imati završen fakultet i pristojan posao. Onih zahtjevnijih 15% žena žele da on ima i završen master degree. A 70 posto ispitanica bi voljelo da njihov partner zarađuje više od njih. "

Kakav bi trebao biti idealan muškarac?
– Ne postoji takav. Zapravo, postoji samo u našim očima. Nema idealnih ljudi, ali ima idealnih spojeva. Ti spojevi se ne dešavaju spontano, kao “klik-klik”, nego treba mnogo rada i kopanja i proces loženja vatre kroz cijeli život.
Dobro, ne postoji idealan tip muškarca; kakvi su onda bili Vaši izbori?
– Kad pogledam kakvi su mi se muškarci u životu sviđali, jedino što im je zajedničko je to da nemaju ništa zajedničko (smijeh). Ustvari, svi su bili pametni, stvarno, svi su imali ultralijep intelekt i s njima sam uvijek imala nešto da pričam. A ostalo... ma ništa zajedničko!
Ako Vas privlači intelekt, šta Vas odbija?
– Glupan! (smijeh). Muškarac koji nije spreman da posmatra ženu kao ravnopravnog partnera. Mi želimo da mislimo kako je sve manje takvih, ali nije ih manje. Idealno je kad muškarac zna i vidi šta žena čini za njega. Ako si ti spremna da njega staviš na prvo mjesto u životu, on mora biti dovoljno muškarac da prepozna kako to nije zato što ti nemaš svoj život, nego zato što si ti tako odlučila.
Jeste li Vi ikad stavili muškarca na prvo mjesto u svom životu?
– Nisam, do svog supruga. Kad sam bila vrlo mlada mislila sam da je moj put samo moj, a muškarac treba biti kao asesoar, dodatak koji će biti dio mog lifestylea. Sad znam i vjerujem da mora biti moja polovina.
Koliko smo evoluirali kad je riječ o ženskom rodu: očekujete li od “njega” da Vam mijenja gume na automobilu ili promijeni osigurač?
– Mijenjanje gume je najmanji problem, ili ko će skuhati ručak; to je pitanje izbora i dogovora. Svaki izbor je u redu ako je svjestan. Mi žene danas imamo tu privilegiju u zadnjih 30 godina, možda su naše mame još imale to pravo da izaberu svoj život, ali naše bake i nane nisu. Mi danas biramo da budemo glumice, novinarke, doktori nauka, domaćice...
Šta je najvažnija stvar koju ste u životu naučili o muškarcima?
– Da nema pravila. Svako pravilo koje generalizuje, ne drži vodu. Suštinski, postoje neke razlike. To sada znam jer imam sina. Nekad sam mislila da je društvo to koje djevojčici gurne lutku u naručje, ali nije; dječake, naprosto, više zanimaju bageri. Ima neka hemija koja određuje takve stvari.
Nekad su postojali muškarci finog kova, nazivali smo ih džentlmenima. Postoje li još?
– Mislim da je to ubleha. Najbolji muškarci su papučari. Moj kolega iz Zagreba kaže kako je njegova ambicija da bude papučar. A on je stvarno pravi frajer. Kaže: “Neću ja kuhati i peglati zato što ću biti potlačen, nego zato što je moja odluka da to radim. Živim sam 15 godina i zašto da neko dođe u moj dom i radi stvari za mene koje sam ja dotad radio? Bitnije mi je imati ženu s kojom ću skupa ići kroz život.”
Dakle, džentlmenstvo je forma, a ne suština neke veze ili braka?
– E, sad, ako će on meni otvarati vrata, a ja ostajati kod kuće dok on igra kladionice, gleda utakmice i opija se – ne, hvala! Bitnije je kako se među četiri zida muškarac i žena odnose jedno prema drugom.
Može li Vas neko privući samo izgledom?– Može, jer mislim da imam tako razvijenu intuiciju i mogu prozrijeti oči iza kojih ne postoji nijedna pročitana knjiga, naprimjer, znam primijetiti “trontav” pogled i izgled.
Može li Vam jedna rečenica pokopati početak “jednog divnog prijateljstva”?
– Može: “Hajmo se nadrogirat, napit, ići na narodnu muziku i na meso!” Poslije toga je sve završeno, nemamo šta pričati.
A koja Vas rečenica kupuje na prvu?
– Duhovito sročena senzacionalna komparacija. Volim muškarce s kojima mogu imati dvoboj riječima, lijep intelektualni naboj, kad on tebi nešto duhovito izvali, da si sposobna da mu vratiš istom mjerom i da to nekako raste i nadgrađuje se.
Znači, intelektualac s izraženim smislom za duhovitost i dijaloške dvoboje je neki idealan spoj?
– Ništa me ne može održati kao ta intelektualna igra riječi. Zato treba napraviti prostora za ljude, a promjenu gume i otvaranje vrata lako ćemo riješiti.
Slažete li se da je izbor životnog saputnika i stvar kompromisa?
– Svaka veza je odricanje. Svi možemo živjeti sami i da ostavljamo nered i imamo neke svoje navike, ali kad dvoje ljudi počnu živjeti skupa, nužna su odricanja, ali puno više dobijaš i gradiš. U tom odricanju ne smiješ izgubiti sebe, niti biti manje kompletna osoba i da se “utopiš” u nekome.
Muškarci su s Marsa, a žene s Venere: hoćemo li se ikad potpuno razumjeti?
– Upravo smo u projektu Muškienskienske-muške, koji propituje odnose među spolovima, došli upravo do tog zaključka: da se nikad nećemo razumjeti, a da je šarm u tom nerazumijevanju, da je to smisao života.
Jesu li Vas muškarci ikad razočarali?
– Jesu, kako nisu! Pa to je dio života. Nuspojava svih ljudskih odnosa je da neko bude povrijeđen, a da neko povrijedi. Ali tuga je ljepša od ničega. Ljudi smo upravo zato što puštamo druge u svoj život, pa neko nas onda i povrijedi: ali smo živi baš zato što imamo emocije. Ne vrijedi ići kroz život a da te nekad ne zaboli. Znaš da si živ.
Je li Vaša potraga za savršenim muškarcem završena?
– Ulažem kviska (smijeh).

 Hanka Paldum


Koliko se Vaše poimanje muškarca iz snova mijenjalo kroz godine?

– Normalno da čovjek kad je mlad drugačije doživljava život. Kako sazrijevamo, mijenja se i razmišljanje prema muškarcima. Pogotovo u mom poslu, koji mi je omogućio status u kojem mogu sebi mnogo toga priuštiti, ostvariti bez pomoći muškarca.Šta bi onda bio idealan muškarac za Vas danas?
– Muškarac koji bi bio – muškarac, da ne razmišljam ja o nekim stvarima: o autu, servisu, popravci, benzinu, uređivanju bašte. Ako ne može on, neka nađe nekog i plati, ali da ja ne moram o tome da brinem.
Jeste li imali nekad utisak da Vas se muškarci plaše jer ste  samosvjesna, uspješna žena?
– Sticao se dojam, s vremena na vrijeme, da me se muškarci plaše iako sam karijeru započela s prvim momkom u životu, kasnije mužem koji je bio uz mene. Zajedno smo stvarali karijere. On kao producent i diskograf, a ja kao pjevačica. U tome mi je mnogo pomogao, međutim, dolazilo je do trzavica, reakcija koje sam smatrala neosnovanim. Živjela sam život obične, skromne žene. Nikad nisam davala povoda da neko o meni razmišlja kao o nekom ko zarađuje više i postiže rezultate koji su vidljivi.
Kako ste onda gledali na muškarce u svom životu?
– Uvijek sam razmišljala da je to Božiji dar, da neko bude uz mene, da koristi te blagodati koje imam. Nikad se nisam zanosila.
Kakvog pripadnika jačeg spola biste uzeli u razmatranje za eventualnog životnog partnera?
– Vrlo teško ikoga. Voljela bih imati pored sebe čovjeka uspješnog u nekom fahu, da je karakteran, osoba koja doživljava ono što je stekla kao Božiju volju, a ne da se zanosi onim “ja, pa ja, niko kao ja”.
Kažu da je izbor životnog saputnika i stvar kompromisa?
– Nisam pobornik isključivih principa. Kompromis je lijepa stvar, a situacija ponekad nameće najrazličitija rješenja.
Koliko Vam je važan vanjski izgled, i koliko dojam mogu pokvariti nedostatak manira i nepristojnost?
– Izgled potpuno može izgubiti na važnosti, a očaranost nestati ako primijetite nešto što kvari dojam. Kažu ljudi “Odijelo ne čini čovjeka”. Nije tačno, treba voditi računa o izgledu, higijeni, manirima, vaspitanju, obrazovanju... Lijepo je znati se uklapati, balansirati, uspostaviti ravnotežu.
Očekujete li od muškarca da Vam mijenja gume na automobilu ili promijeni osigurač?
– Naravno da očekujem! To je prirodno. Žena treba biti žena, dobra domaćica, znati lijepo skuhati, ako ima vremena. Tu dolazi do izražaja neki fini ženski “feeling”.
A zamišljate li “njega” s pregačom?
– Ne! Doduše, ako lijepo kuha, što da ne? Ali nisam za to da on uzme peglu i usisivač... Zapravo, neko upotpunjavanje, potpomaganje je dobro, kad nemaš kompleks da su neki poslovi samo njegovi ili samo tvoji. Ipak, postoji nešto što je nama ženama iskonski svojstveno, šta priliči nama, a šta njima. Meni ne priliči da mijenjam gumu niti imam pojma kako se to radi. Neću to da znam!
Koga biste izabrali: intelektualca opsjednutog knjigama, koji zaboravlja platiti račune, ali Vam čita poeziju, ili biznismena koji ne podnosi pozorište, ali neće dopustiti da Vi iznesete smeće?
– Ne bih, vala, ni jednog ni drugog (smijeh). Možda prije ovog biznismena, ali bih ga možda malo usmjerila u pozorište, a poeziju mogu i sama sebi čitati!
Jesu li džentlmeni izumrli?
– Mislim da nisu, postoji još takve gospode. A možda se samo pretvaraju (smijeh).
Šta je najvažnija stvar koju ste naučili o muškarcima?
– Da im nikada ne treba reći sve! (smijeh) Iako sam osoba koja voli iskrenost. Svako se prepozna u svojim postupcima, ponašanje te uvijek oda, a ljudi mogu to da osjete i kad im se neke stvari ne kažu.
Muškarci su s Marsa, a žene s Venere: hoćemo li se ikad potpuno razumjeti ili se baš u vječnom nerazumijevanju krije šarm?
– Zna se kako je postao muškarac, a kako žena: još od Adema i Have ili Adama i Eve. Kad odatle počnemo gledati stvari, od našeg praoca i pramajke, mnoge stvari bi nam mogle biti jasnije kad bi ljudi tako poimali život. Ali, ne! Ljudi površno gledaju stvari, razmišljaju trenutačno, gledaju sebe, ne i druge. Postoje skladne veze i brakovi, mada ih je malo. Najtužnije je što brak, kao najbitnija ćelija društva, gubi sjaj i draž.
Kako smo izgubili potrebu da brak bude važan?
– Nažalost, ljudi su izgubili strpljenje, snagu da ponekad osabure, sačekaju, prikoče, puste nekog ko je u trenutku neke sekiracije, brige. Nego odmah je “tuk na luk”.
Jeste li ikad bili u situaciji u kojoj ste trebali pomoć muškarca, ali ga nije bilo pored Vas?
– Ih, koliko hoćeš puta! Ali opet se nekako snađem, lakše mi je da to sama riješim nego nekoga durati.
Hoćete da kažete da Vam je bolje samoj nego s nekim?
– Meni, bogami, jeste!
Može li se pojaviti neko ko bi Vas natjerao da promijenite mišljenje?
– Ne znam... Nemam vremena ni za razmišljanje na tu temu. Kad ću? Hajd da sad imam čovjeka pored sebe, ovaj zove, ovaj trči, zovu me na televiziju, slikanje, intervju, koncerti, putovanje, haj nekom poleti završi nešto. I on sjedi i čeka ručak. A meni nije briga ako nemam šta spremljeno za ručak, nešto ću prezalogajiti usput, djeca će se isto snaći, ali čovjek to neće – to je obaveza.
Trebamo li onda prestati tražiti savršenog, jer ga nema?
– Ma, vjerujem da ima, samo ga ja nemam vremena tražiti!
I ne vjerujete da ćete ga ikad tražiti?
– Ne mogu, bogami, možda kad odem u penziju pa budem besposlenija, kad mi bude dosadno, pa tek onda... Da čovjek ima s kim kafu popit.

Nema komentara:

Objavi komentar