četvrtak, 22. studenoga 2012.

NINA


Nina Badric

Nina Badric - Sve je u redu tekst lyrics

Kad jednom kreneš mojim putem
kojim idu najhrabriji,
tada ćeš znati kako boli
bez pola srca ostati.

Ti si me ostavio samu,
pa i najjača pala bi.
Od mene okrenuo glavu,
ja život za te' dala bi.

Oprosti, znam da nisam najbolja,.
al' ja sam bila ona
što se za nas borila.

REF.
Sve, sve je u redu,
al' vise ništa me na tebe
neće lijepo sjećati.

Ma sve, sve je u redu,
al' ti ćeš biti samo neko
ko mi neće značiti nikada.


U onom kutu nase sobe
sakrila sam sjećanja.
Sve one grube riječi tvoje
i jutro kad sam plakala.

Oprosti, znam da nisam najbolja,.
al' ja sam bila ona
što se za nas borila.

REF.

Čuvaj se i budi bolji anđele
Ja idem dalje svojim putem,
sada letim za sebe.

Sve je u rEDU

Evo me na pragu tvom 
odavno je svanulo 
otvaras mi bijesan ko ris 
stavljam novo sjenilo 
popravljam rumenilo 
kao da se vraćam na bis 

Ma, nije mi u krvi da se lazima branim 
da ti musku sujetu hranim 
desilo se ono sto se dogoditi mora 
cemu ljubomora 

Ref. 
Samo od sebe, tako se desi 
nekad se probudis na tudjoj adresi 
nema tu price ko je u pravu 
kad poslije lude noci izgubis glavu 

Samo od sebe, tako se desi 
zbog tudjih usana da nisi sto jesi 
sutra po starom, logicnom slijedu 
neka me tvoje usne opet zavedu 
i sve je u redu 

Samo sam u prolazu 
ne pricaj o porazu 
ljubav ce pobjediti sve 
ponekad je prijevara 
samo igra živaca 
koliko se moče i sm'je 

Izraz lica nam je ljut, a mi kažemo: ‘Sve je u redu’!

ljut sam
Za djecu je to osobito pogubno jer tada nauče svoje misli i emocije zadržavati za sebe, a ako nisu dovoljno zreli, nauče ne vjerovati svojim opažanjima i osjećajima, pa čak i ne priznavati ih. To izgleda otprilike ovako:
Dijete dolazi kući i vidi hladno i ljutito lice majke. Pita:
-Nešto si ljuta?
-Ne, nisam ljuta. – dobiva odgovor.
Točan odgovor je da jest ljuta, ali ne na dijete. Samo o tome ne porazgovara s djetetom. Dijete se osjeća krivo što je majci ‘prišilo’ takvu emociju. Slijedeći puta kad je vidi s takvim izrazom lica, neće to više reći. Mislit će: ‘Mama nije ljuta. Samo ne znam što joj je’.
To ozbiljno šteti razvoju dječjih osnovnih sposobnosti za život i njihovom odnosu prema ljudima i situacijama. Zašto? Zato jer uče ne vjerovati svojim osjećajima. Kako ne vjeruju svojim osjećajima, budu privučeni opasnostima i izazovima koje bi drugi ljudi, zdraviji i uravnoteženiji, jednostavno izbjegavali. Budu privučeni zato što su nekad davno zapamtili da to što vide nije ljutnja ili nije bijes. Da to nije situacija za oprez. To je samo jedna svakodnevna situacija kakvu su i u svojoj kući puno puta vidjeli. I to ih privuče. Poznata situacija u kojoj se nisu znali odrediti niti postaviti kad su bili djeca. Stoga ponovno biraju takve situacije nesvjesno, želeći  pokušati dovršiti ono što nisu uspjeli u svojoj obitelji. Dokazati si da znaju izlaz iz takve situacije, da će se snaći u takvoj situaciji , pronaći pravo rješenje…Tako izaberu partnere koji imaju sličan problem kao njihovi očevi ili majke… želeći dovršiti nedovršeni posao, izboriti se za ljubav ili prihvaćanje ili dokazivanje pred njima, zapravo utažujući glad za onim što nisu primili u svojim matičnim obiteljima.
Ipak, važno je napomenuti da iz svake situacije potoji izlaz. Svakome od nas u jednakoj je mjeri data sloboda izbora da mijenjamo ono što se može mijenjati. Da prihvatimo ono što se ne može mijenjati. I da mudro činimo razliku između toga dvoje. Inače bi oko nas nastajale samo problematične obitelji.

CATEGORY ARCHIVES: POEZIJA

ODLUKA

Ne sećam se tačno trena
Ni minuta, ni dana
Kada potpuno spoznah
Da je ovaj život jedan
Pomalo čudan
al ipak vredan…

Sećam se da sam svima rekla
Da neću više trpeti prazne zore

ENA

Ja svoje loše dane
volim gristi sam
Piti i lutati po krčmama
Al’ često stignem samo
Do njenog pogleda
Ena je divna žena
Ena dobro zna
Da takvi dani svrše s gužvama
Zato me zove k sebi
Da bi mi pomogla
Ja Ena nisam tvoj sin

U RUKAMA ANĐELA

Napisala bih noćas, pune kovčege priča. I svaku bih počela Imenom Tvojim. Svaka bi imala miris tvojih dlanova. Boju Tvoga Smiješka. Snagu Tebe.
A opet….nijedna ne bi bila ni nalik na Tebe.
Sagradila bih noćas, gdje god mi misao seže, puteve za Tebe. Da ih lakim korakom pređeš. Smirena, osmjehnuta, zasluženo.
A opet, nijedna staza Ovozemaljskog svijeta, više neće imati čast biti dodirnuta ijednim korakom Tvojim.

AKO SE SRETNEMO U NEKOM NOVOM ŽIVOTU

Ako se sretnemo u nekom novom životu,
neću Ti oprostiti za sve besane noći
i nedovršene snove u njima.
Neću Ti oprostiti za sve neostvarene
duge šetnje pored jezera
i nedovršene priče o lepim iskustvima.
Dobro znaš da volim da Te slušam.
Neću Ti oprostiti za sve neostvarene
duge šetnje parkovima
i nedovršene priče o životu.
U tome smo uvek bili dobri!
Ako se sretnemo u nekom novom životu,
neću Ti oprostiti za neostvarena
putovanja u nepoznata mesta
gde su drugačiji ljudi i običaji, lepota i predijeli

RUKE



Ruke naše svagdašnje,

vjerne pratilje

kroz puteve izmirenja

i ostvarenja..

Ruke, ponornice nježnosti,

ruke,

vrhunci grubosti...


hands000165vipicscom.jpg

Ruke čedne zavodnice,

ili ruke

bludne milosnice,

uvijek u ljubav zagledane

koliko god u život bile zapletene..


hands000170vipicscom.jpg

Ruke koje nude,

ruke koje se iza leđa sakrivaju

a htjele bi se širom raširiti

i zagrljaj nekom pokloniti...


hands000174vipicscom.jpg

Ruke bestidne,

koje pokazuju

ruke nemirne,

koje dokazuju

dodirom bezrječje

pobjeđuju...



hands000005vipicscom.jpg

Ruke koje iz ponora

prijatelja izvlače

ruke milosnice,

ruke nebesnice...



hands000015vipicscom.jpg

Ruke umjetnika

koji po tijelu

ljubav oslikava

beskrajem osjećaja

bezdanom izričaja...


hands000018vipicscom.jpg

Ruke koje se bore

za zalogaj istine

protiv gladnih pasa licemjerja..


hands000039vipicscom.jpg

Ruke koje dozivaju tišinu,

u smiraju dječjeg osmjeha

u poljupcu

vječnih ljubavnika...

hands000031vipicscom.jpg

Ruke koje vjeruju,

ruke koje nikad nisu prestale

puštati svoje papirne lađe

koje nikad nisu gubile nadu

da će barka čitava ostati

i nikad dno čemerno

dodirnuti..


hands000033vipicscom.jpg

Ruke koje unatoč smrti

nude cvijet života

kada je cijeli svijet buktinja

one su blagoslovna voda

i žuđena jednota...

hands000335vipicscom.jpg

Koliko god ih zaboravljali,

one mogu mijenjati sve

dovoljno je

nikad ih ne zatvoriti

ostaviti ih

da budu ruke darovnice

ruke premosnice...

Nema komentara:

Objavi komentar