četvrtak, 15. studenoga 2012.

TUGA



Crvena jabuka: Tuga, ti i ja   

Evo me noći,
Stara prijateljice,
Opet njoj ću poći,
Niz duge puste ulice.
Tamo gdje strahovi prestaju,
Obraz mi grije njen dlan
Na njemu moje usne nestaju,
Beskrajno sam, uzdah joj znam.

časti me noći, stara prijateljice.
U čašu natoči, žudnju da mi slomije.
Zar nisam dovoljno gubio,
Tko će izmjeriti bol.
Do očaja ljubio, namjerno bježao
Da bih se vraćao.

Opet mi se budi tuga, tuga najveća.
Koju nosi snijeg s planina, vjetar ravnica.
Koga sad joj srce voli, kaži nek još jače voli.
Idemo do dna, tuga ti i ja.

Pozdravljam te noći,
Stara prijateljice.
I ovaj krug će proći,
neće stić' me kajanje.
šta je ovo proljeće,
Spram nježnih godina.
Poziv njen me pokreće,
čak i sa dna, isto izgleda.



  • Baruch Spinoza
    • Tuga prenosi čovjeka iz veće savršenosti u manju."
kako beskrajno miran...
sjediš među suvenirima." (Souvenirs - 1974.)
  • Ivan Cankar
    • "Nema ljepše nade od one što je nikla iz tuge i nema ljepših snova od onih što ih rađa bol."
  • Rabindranath Tagore
    • "Cvijet sa tugom gubi latice, ali umjesto njih s radošću očekuje plod."
  • William Shakespeare
    • "Kada dolazi tuga - dolazi u mnoštvu."
      Tuga je proces čišćenja koji ti omogućuje da shvatiš što je to sreća. Bez nje sreću ne bi ni vidio, ni okusio. Tuga je tu da ispere s tebe i iz tebe sve ono što ti ne treba. Da ti omogući bistrih očiju pogledati u svoje sutra i svoje želje. Ona bi ti trebala biti dobar prijatelj. Pokazati ti što je to što te grči iznutra i ne dopušta ti da napraviš korak. A zatim bi tvoj problem trebala spakirati u kofer i otići s njim. Ona će to i napraviti, samo ako joj dopustiš.

Nema komentara:

Objavi komentar