subota, 24. studenoga 2012.

ŽAO...



''I zao mi je, zaista. Mozda nikad neces saznati koliko si mi poseban, i koliko ces uvijek biti. I ne volim te, jebiga. Ali ako te ne volim onako kako ti hoces, to ne znaci da te ne volim nikako. Jer volim.''

Nakon svega culi smo se. Kad se javio,srce je pocelo kucati sve jace i jace.Boze,sto mi to radi? A fali mi sve ono s njim.

"On je sada zaboravio sve i na drugom mjestu trazi nasu proslost. Nece je naci. Nece, ne moze. Moze pronaci bolju ili goru. Istu, nikada.''

Ne moze.


 I to je vjerovatno bio posljednji put kada je zbog njega plakala. Svjesna svega sto je bilo, bila je ponosna sto je sve proslo. Sve se cinilo tako blizu, a zapravo bilo je miljama daleko.''




Znam da su svi mene okrivili,da sam pala u ocima mnogih,a ne znaju kako je meni bilo gledati svaki dan novi bez njega,gledati sunce i zvijezde bez njega iako smo to nekad zajedno radili.Kako je meni bilo gledati njega kako se grli s drugim curama tzv kolegicama,al neka ne pricaju oni jer ne znaju kako je meni bilo.
 Ne znaju ni sad kako mi je kad je on tako blizu a tako daleko od mene,gledati ga a zapravo ne vidjeti nista,ni trun osmijeha ni malo srece.Ne znaju oni jer nekad smo toliko cekali da se vrati,brojali dane do toga,a sad ni pogled pa makar prazan nije ostao. Nista.

Samo oci i dalje peku.



''Sada je sve drugacije. Ponekad joj fali njegov osmijeh, i onaj njen osmijeh kada je sa njim. Nista vise."



Ali do vraga sa starim uspomenama.Nisu one te koje me brinu.Mene sve vise i vise plase nove uspomene.Sto ih jos nema? Gdje su se to zadrzale?


Sta pisati o ovoj 2011 godini? Cemu se diviti? Cega se sjecati ?
Bilo je tu i uspona i padova, i suza i smijeha,neprospavanih noci i boljih dana,izgubljenih ljubavi i priznanja. Zgrazenog srca isla sam dalje,borila se svim i svacim.Povrijedili su me mnogi.Povrijedio me on.Ali eto veceras mu oprastam sve. I njemu i drugima.
Navikne se covjek na sve.Pa i na bol.

''A mi smo se krili mrakom ne zeleci da iko sazna koliko smo potrebni jedno drugom,a svi su znali..''


Ma pusti,proci ce ova bol. Naci cu ja vec neki izgovor

''Cak i oni koji su me voljeli,ponekad su tajno boli iglama lutkicu napravljenu po mom liku.Imao sam odlicnih neprijatelja,ne zalim se.''


Nema komentara:

Objavi komentar