subota, 24. studenoga 2012.

ŠANSA




Elemental - Malena tekst lyrics

Zatvorila si se u sobu, zaključala vrata,
sama protiv svijeta, kao ptica bez jata.
Sa tugom ko Werther,
sva zbunjena od života,
tijelo ti je mlado, a duša koda je stota.

Sjedim pokraj tebe pa ti brišem suze,
ramena ti se tresu dok minute sporo puze.
digni glavu, srećo, znaš li koliko vrijediš?
Snagu nosiš u sebi, a to nikada ne blijedi!
Ne brini se ništa, sve će doći na svoje,
oni što te danas gaze - sutra te se boje!
I gdje god pođem ja, u mislima nosim tebe,
Malena, gledam te, a vidim sebe!!

I to što te muči nije vrijedno pažnje,
upoznati ćeš ljude, iskrene i lažne.
Al vjeruj u sebe i slijedi taj put
koji vode to do sna,
Malena, ista si ja!

Malena, iz kojeg si ti Svemira
i zašto te sve nervira?
sva si puna nemira.
Malena, iz kojeg si ti Svemira
i ne daj da te nervira?
to te Život treniira.

Svoje tajne bi skrila da ih nitko ne dira,
samoća je sigurnost - u njoj tražiš malo mira!
a slobodu sanjaš jer je daleka ko Svemir.
duboko duboko uvuko se nemir...

i kad misliš da pucaš i kad biježiš daleko,
i kad mrziš svakog ko je ikada reko da je sve to igra....
obriši suze, ne daj da itko dostojanstvo ti uzme!

u tebi ima snage mada sumnjaš kad padaš
i doći će jednom sve čemu se nadaš!
ono što želiš je sreća, a pred njom si slijepa!
Kad nisi za sebe - za koga si lijepa!

i to što te boli, zaliječit će vrijeme,
Onaj Ko Te Voli pojavit će se iz sjene.
uzmi lijepu riječ ka srcu, al istrpi udarac!
to što ružne riječi slome, zaliječit će poljubac!

Malena, iz kojeg si ti Svemira
i zašto te sve nervira?
sva si puna nemira.
Malena, iz kojeg si ti Svemira
i ne daj da te nervira?
to te Život treniira. 
Ponoć je odavno prošla,
kraj mene nikoga nema...
Dok misli nemirno lete,
u duši tuga golema....
Plačem, plačem kao dijete,
pitam kroz suze gdje si....
I nikad prestati neću,
zauvjek si ostao u meni....
Sjećanja naviru davna,
bolom se u prošlost vraćam....
Dok vjetar kroz grane jeca,
tebe se sa bolom sjećam....
Sada si kraj neke druge,
lijepo je kad srce istinu sazna...
Dok zora lagano rudi,
čeka me postelja prazna....
I plačem kao dijete,
pitam se kroz suze gdje si
i nikada prestati neću
zauvijek si ostao u meni....

..SAMO SE JEDNOM VOLI...

Image Hosted by ImageShack.us
Slomiše me ove noći tamne,
Izazvaše suze ljudi zagrljeni….
…često se pitam, kako si…
…patiš li zbog ičega….
…vjeruj mi, da mogu preuzeti tvoju patnju
uzela bih ju…
…plakala bi tvojim suzama…
…primila udarce velikih stijena…
…sve samo za tebe…
…i ovo srce veliko
dala bi da voli tvojom ljubavi…
…tvoja sreća čini moju sreću….
…i da znam da si sad s drugom ,
bila bi sretna, jer znam i ti si sretan….
…i da ju ljubiš kao mene, i gledaš ju kao one večeri mene
opet bi bila sretna, jer znam i ti si sretan….
…ono što si osjećao prema meni
spremi duboko u sebe, ne daj da ti ona poremeti
sate, minute…..
…kad budeš siguran da te netko voli
kao što sam te ja voljela,
izvuci tu ljubav pokloni ju opet
kao nekad meni….
Image Hosted by ImageShack.us
I rastajemo se nas dvoje,
sudbina tako se poigrala....
I nije važno kome se piše pobjeda,
kad nama sve je uzela...
Ja pala sam polako do dna,
al ljubav me moja diže....
I poslije tebe ja sam samo cvijet
koji vene,
čovjek bez duše,
i more bez stijene....
I pitam se kome
svoje pjesme pišem sada,
kad otišao si ti,
jedina ljubavi...
Ja sad opraštam odlazak tvoj,
mirim se sa sudbinom prokletom...
U moru tražim spas,
jedini koji je ostao za nas....

...Ljubav će te vratiti....
Kraj je velika riječ....za nas ne postoji....
i ako sad izgovaraš, i ako mi zbogom govoriš,
nikad ti neću vjerovati.....
jer u dubini srca znam...
...ljubav će te vratiti, kad tad, bilo gdje,
u moj zagrljaj ćeš poletjeti,
i sve će biti kao nekad prije....
rastanak će me boljeti...
svake noći ću plakati,
ali se neću plašiti,
i još uvijek ću se nadati....
jer u dubini srca znam,
ti ćeš se vratiti,
sve ružno izbrisati,
za oproštaj me moliti,
jer samo ćeš mene moći
tako strasno voljeti....
ljubav će te vratiti...
otići ćeš njoj,tražiti me u svakoj,
ali ćeš shvatiti,
da sam za tebe stvorena,da sam jedina....
i u dubini srca znam...
vratit ćeš se jednog dana,
doći ćeš jedne noći,
sve za sobom ostaviti,
samo se meni pokloniti,
jer od ljubavi se ne može pobjeći...
a ja te neću čekati i neću se za tebe moliti,
samo ću se nadati,
jer sam sigurna i znam ljubav će te vratiti....

$* kad me lome, nek me slome, tebe nek ne diraju *$*


...Nije mi više važno...voliš li me ili mrziš.....nije mi više važno...šta o meni milisš o govoriš.....jer ti si jedan trag....ja ostavljam prošlost iza sebe....i idem dalje bez tebe...neću te više volit...na tebe vrijeme gubit...hoću da zaboravim tebe...i sve ružne uspomene...

4. Rijetko nekome dajem drugu šansu...osim ako sam sigurna da ju je zaslužio....nono
Image Hosted by ImageShack.us

$*





2 komentara:

  1. Cijeli moj život nikad nisam vidio ništa što tako brzo radi poput čarolije Dr. Abazara. Nakon kontaktiranja Dr.Agbazara, počela sam vjerovati u izjavu da svaki novac ima dvije strane. Kad me ljubavnik ostavio, zakleo mi se da se više nikad neće vratiti k meni, ali hvala Bogu što sam kroz pomoć dr. Agabazu imala svog ljubavnika natrag u mene u roku od 48 sati, a ja ću također željeti da se drugi ljudi razbije srca da bi se obratili dr. Agbazara kroz ove detalje ispod koje su putem e-pošte: ( agbazara@gmail.com ) ili preko Whatsappa na +2348104102662 onda možete vidjeti čuda Dr.Agbazara

    OdgovoriIzbriši
  2. Prije svega hvala dr. Agbazara što mi je vratio mog ljubavnika unutar 48 sati. Nemam ništa za reći nego da ti se zahvalim i da ti javim da sam sretna.. Moj ljubavnik se bolje ponaša prema meni i sada provodi većinu vremena sa mnom govoreći mi koliko me voli nego ikad prije.. Ako imaš Za sve probleme s ljubavnikom kontaktirajte Dr.Agbazara putem e-pošte: ( agbazara@gmail.com ) ili ( WhatsApp +2348104102662 ) jer on je rješenje za sve probleme u vezi

    OdgovoriIzbriši