utorak, 20. studenoga 2012.

IPAK NE




(ne) dosta je

Noćas zvuči mi tišina kao odred violina il to vjetar nešto izvodi?
Možda koncert za dilemu, varijacije na temu, razlozi i povodi...
Mi smo davali-sad štedimo, sijali-al bledimo, kad pričamo-mi ćutimo...
Što smo sladili-sad solimo i džaba što se volimo kad slutimo:

Da jesen je (kad pre-jesen je),
kad zrelo je i kada opadne, znam, jesen je!
Nedostaje; NE - dosta je!
Hranili smo neke porive,
i klimave i neoborive,
...sad ne znam da li mi nedostaje ili dosta je!!

Možda sam slagao da neću sumnjati u sreću kad budem je prekrojio.
Al noćas sloboda me guši dok se farba suši...
Čekaj, šta sam sve prebolio?
A danas lišće je već palo
(ostalo je ipak malo - na zeleno potsjeća)
i ko lud bi sad da piše? (kojeg lišća ima više) - možda ja?

Jesen je, jesen je, (kad pre-jesen je),
kad zrelo je i kada opadne, znam, jesen je!
Nedostaje; NE - dosta je!
Hranili smo neke porive,
i klimave i neoborive,
...sad ne znam da li mi nedostaje ili dosta je!!


Noćas zvuči mi tišina kao odred violina il je to samo - vjetar?


Nema komentara:

Objavi komentar